Autor: Kornik (nool_at_op.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 08:50:11 MET DST

Witam.
Jak w temacie: gdzie kupic drucik platynowy? Na Google byłem i poza jedna marwa strona nic nie znalazlem... Byłem też ( juz w realnym swiecie) w POCH'u ( Polskie Odczynniki CHemiczne) ale tam pustki zupelne i klopoty przy zakupie zwyklego boraksu... Ze szkla laboratoryjnego mielui tylko kilka prubowek a i to nie potrafili powiedziec czy jest to szklo zaroodporne...
Wiec prosze o pomoc w znalezieniu sprzedawcy, czy chocby informacji o cenie takowego drucika.
Pozdrowienia Kornik.
GG: 1542540