Autor: rabi (rabi_at_mp.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 00:28:07 MET DST

Witam wszystkich,
Jestem tu po raz pierwszy i jużna początku chciałbym zadać pytanie. Poszukuję nazwy kamienia, który jest używany przez ludy Azji i Ameryki Południowej jako środka "na wszystko".
Widziałem takowy w jednym z dokumentalnych filmów podróżniczych.Ma on kolor czarny, wygląda jak bryłka węgla kamiennego.Kształtu nieregularnego. Służy przede wszystkim jako antidotum na jadowite ukąszenia.Także jako amulet i odpromiennik.
Czy jest na tej grupie ktoś, kto potrafimi pomóc?? Bardzo mi na tym zależy!
Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam