Autor: Sara (sara_w_at_op.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 18:10:49 MET DST

"A to szkoda że jest skrzeminałe, mały z niego porzytek."
"(...)jednakże 28 zł za kawałek to chyba jakieś kpiny! Dam
 góra 30 PLN/ 100 kg."

jestem - zdawalo sie spokojna osoba, ale Twoje slowa naprawde mnie zirytowaly,
trzeba kompletnie nie miec pojecia o czym sie mowi zebt wypowiadac sie tak jak Ty !!!
To nie jest lista dyskusyjna wlascicieli tartakow ! Jesli nie masz pojecia o skamienialym drewnie nie wypowiadaj sie prosze na jego temat, Twoja niewiedza nie jest usprawiedliwieniem ignorancji a jedynie irytuje znajacych temat i wyjatkowo razi mnie - jako kolekcjonerke skamienialego drewna. (Zerknij sobie: http://republika.pl/skamieniale_drewno )

Przepraszam pozostalych Grupowiczow za ton wypowiedzi, wierze, ze rozumiecie urazona pasjonatke :-))

Wciaz jeszcze zycze radosnych dni swiatecznych i szalonego Dyngusa.

Pozdrawiam
Sandra