Autor: marcin (mochican1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 12:16:56 MET DST

Czesc

Mam pytanie, chcialbym sie wybrac w najblizszym czasie na poszukiwanie skamienialosci i mineralow na Jure Krakowska-Czestochowska. Czy moglibyscie doradzic mi jakies dobre miejsce gdzie mozna cos znalezc. Czy wiecie na przyklad, w ktorym kamieniolomie jest mozliwe wejscie bez zezwolenia. Ineresuja nas glownie amonity i mineraly nadkladu wapienia np. ametyst, krysztal gorski czy inne :))
Z gory dzieki

PS. chodzi mi w miare mozliwosci o konkretne miejsca!