Autor: Marcin Gościniak (ha73_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Mar 2004 - 15:17:05 MET

Witam,
No właśnie - na grupie jakiś czas temu faktycznie była mowa na temat wydawania zgód dla zbieraczy chcących szukać agatów w Nowym Kościele. Szukałem tych postów w archiwum grupy jednak bez rezultatu :( Z tego co pamiętam zgody miały być wydawane przez lokalne władze, a zaświadczeniem do otrzymania zgody był jakiś egzamin.. Czy ktoś orientuje się jak to wygląda i może to wyjaśnić?? pozdrawiam
Variat