Autor: Jacek (jbog_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 23:36:53 MET

> Witam,
> znalazlam na Allegro lampe solna z Himalajow... przynajmniej tak jest
> napisane: "Lampa wykonana jest z kryształów soli pochodzących z podnóża
> Himalajów, z kopalni soli w Kaszmirze!".
>
> Mam jednak watpliwosci co do tego... Jaki bylby sens wozenia soli z
> Himalajow??
>
> Czy myslicie, ze to moze byc prawda?
>
> I drugie pytanie: jak dlugo bedzie istniala lampa o wadze 2 kg?
>
> Pozdrawiam,
> Joanna

 Jeśli to różowa lampa to niewątpliwie jest z Kłodawy. Sól z Kłodawy nawet  w
 Japonii sprzedają :) A co do samej lampy to przeciez ona sie nie pali a  może
 się rozwalać pod wpływem wilgoci więc w odpowiednich warunkach będzie  stała
 i stała :)

 Pozdrawiam Dagmara

 Hmmm ...
No niekoniecznie z Kłodawy
w obrocie w Europie Zachodniej lampki solne właśnie z Himalajów stanowią konkurencję dla Kłodawy -
po pierwsze z racji ilości , a po drugie ceny ... O tym skąd dana lampka pochodzi może świadczyć (choć nie musi) podstawka
Polskie mają najczęściej podstawki drewniane Hindusi używają podstawek z łupków fyllitowych. No i jeszcze jedno lamki "himalajskie" są z reguły mdławopomarańczowe a nasze częściej intensywnie pomarańczowe :) Pozdrówka
J.

 Poczta z trojstopniowym antyspamem! >>> http://link.interia.pl/f17cc