Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 10:36:01 MET

radioaktywny minerał za granicę? I odwrotnie, czy taka przesyłka wysłana na mój adres z zagranicy dotrze do mnie bez przeszkód? Czy jest to w ogóle możliwe? Wielokrotnie wwoziłem z Czech do Polski małe ilości (do 2 kg.) rudy uranu. Nie miałem z tym żadnego problemu. Jednak, nie wiem czy w przypadku przesyłki pocztowej mogę liczyć na to samo. Czy wiecie coś na ten temat, albo gdzie takich informacji szukać?

                                                                 Andrzej.

Ryszard Wagner - dramat muzyczny Walkiria. Premiera. Wrocław Hala Ludowa 29 maja (4, 5, 6 czerwca) 2004.