Autor: Biuro Rachunkowe Janina Rachwaniec (rach_at_bielbit.com.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 10:27:38 MET

Chciałbym za posrednictwem forum sprobowac wyprzedać moją kolekcję skał i minerałów

Wiem ze pomysł nie najlepszy bo nie widać co się kupuje - nie posiadam sprzetu aby zrobić zdjecia. Uprzedzam więc że moja kolekcja jest skromna i zadowolić powinna tylko osoby interesujace sie geologia a nie poszukiwaczy świecidełek.

Po za tym to dobra metoda pozyskania czegokolwiek dla kogoś kto mieszka z dala od rejonów ciekawych geologicznie

Oto ogolny opis tego co mam:

  1. Rogowiec z okolic Bielska-Bialej oraz Beskidu Małego- rozne odmiany ok 2tys szt w tym kryształy kwarcu tzw. Diamenty marmaroskie
  2. Jura: skamienialosci, w tym kosci z Jaskini Wierzchowskiej Gornej, kalcyt, naciek grzybkowy z Jaskini Dziewiczej oraz duzy naciek syderytowy (zdecydowanie najlepszy obiekt w mojej kolekcji) i galena z kopalni Pomorzany, wapien i margle z Chelmka
  3. Nacieki z jaskin tatrzanskich: polewa naciekowa z jaskini Dziura Wyznia, dwie polewy naciekowe, jedna z naciekami grzybkowymi i stalaktyt z jaskini Bandzioch Kominiarski
  4. Skaly i mineraly z Pogorza Sudeckiego: kamieniolom Zolkiewka 1 kolo Strzegomia, Naslawice, Wiry, Pustkow Wilczkowski, Sleza, Szklary, Wzgorze Strach, Jeglowa, Krzywina
  5. Troche okazow z kamieniolomu Redziny w Rudawach Janowickich
  6. Z haldy KWK Brzeszcze, syderyt oraz odciski roslin
  7. Szczotki kalcytu z kopalni wapienia Leszna Gorna, Pogorze Cieszynskie
  8. Inne z roznych miejsc, np piryt, sol kamienna, kalcyt, skaly budujace Beskid Maly i Slaski

Jesli cos Cie interesuje napisz po szczegoly rach_at_bielbit.com.pl, ceny do uzgodnienia. Rowniez jesli czegos szukasz to napisz, moze bede to mial

Gdybys chcial do mnie przyjechac to nie ma problemu, mieszkam w Bielsku-Bialej

pozdrawia Michal Rachwaniec