Autor: Andrzej Pelka (U238_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 22:07:44 MET

Uzytkownik "irbal" <irbal1_at_inetia.pl> napisal w wiadomosci news:9093-1075058914_at_as1-190.opole.dialup.inetia.pl...

[...] zapraszam do ogladania.

Obejrzalem Irku i mam pytanie. Czy zdjecie nr 9 przedstawia jakas pustke w takim skamienialym drewnie? Ladnie wygladaja te krysztalki. Niepodobna, zeby zachowaly sie na powierzchni okazu. W pierwszej chwili jego wyglad przywiódl mi na mysl wnetrze jaskini. W sumie bardzo efektowne kamienie, podobnie jak te przedstawione przez Sandre. Kiedys taki twardy kawalek drewna przywiozlem z Okrzeszyna. Poza tym, ze bylo widac sloje przyrostów, byl to raczej malo interesujacy czarny kamien. Wstyd przyznac, ale po roku czy dwóch jakie przelezal w domu w koncu go wyrzucilem. Cóz, wówczas nic o tym nie wiedzialem. Nie bylo strony Sandry, nie bylo Twoich zdjec...

                                                  Andrzej Pelka.