Autor: michaelin_at_o2.pl
Data: Fri 23 Jan 2004 - 22:26:26 MET

>Tzn. przypuszczenia byly takie:
>http://www.man.lodz.pl/LISTY/MINERALY/jul99/0001.html
>
>ak

kule - Moqui Marbles - są otyle zagadkowe że mieszkający tam rodowi Indianie wykopują (wykopywali) Je jak ziemniaki i to tonami. "Kamnienie" te są naprawde ciekawe sam zakupiłem 5 szt., przeróżnych kształtów, powiedziano mi żę niekótre to obojniaki inne to meskiego rodzaju, a jeszcze inne naturalnie płaskie z jesdnej strony są r.żeńskiego.

Nieznalałem innych opisów czy doświadczeń z Moqui może ktoś coś wie to napisze więcej.

Pozdrawiam, miłego weekendu
Michał.