Autor: ŁUKASZ OSYPIUK (osypiuq_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 22:27:45 MET

Dnia 10-01-2004 o godz. 22:03 michaelin_at_o2.pl napisał(a):
> Witam!
> Poszukuje Kamień Szlachetny - Lapis Lazuli obrobiony w
kształcie jajka (wyskości ok. 12 - 15 cm)
> szukałem w archiwum i w internecie ale nieznalazłem
> czy mogłbym prosić o pomoc.
>
> pozdrawiam
> Michał

Przykro mi , ale nie mogę Ci pomóc, gdyż w ogóle nie interesują mnie kamienie szlifowane. Ciężko mi nawet Cię do kogoś skierować, bo nie znam żadnych szlifierzy, ani firm sprzedających coś takiego.
Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Tobie powodzenia w poszukiwaniach.

Gdybym mógł jakoś inaczej pomóc...
czekam na maila

Trzymaj się, Łukasz Osypiuk

Leonardo da Vinci w Warszawie!