Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 20:01:11 MET

Idą, ale przeminą... Nie traćcie nadziei...

Kiedy opadnie "bitewny" pył przedświątecznych porządków, kiedy ostatecznie minie "szajba" pogoni za upominkami a wydęty brzuch będzie mi ołowianym stabilizatorem, tonąc w umizgach, resztką sił pożegnam kochaną Rodzinkę i podpierając drzwi szczotką wrócę do ... mojego pudła z minerałami. O Bogowie! Co za spokój... :-)

W związku ze zbliżającymi się świętami oraz nowym rokiem, życzę Wam wszystkim przetrwania tego kataklizmu w dobrym zdrowiu.

                                                             Andrzej.

Ryszard Wagner - dramat muzyczny Walkiria. Premiera. Wrocław Hala Ludowa 29 maja (4, 5, 6 czerwca) 2004.