Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 13:00:25 MET

Uzytkownik "Andrzej Kasperowicz" <andyk_at_termisoc.org> napisal w wiadomosci news:3FD85BF1.27827.2B0F77_at_localhost...

> No to moze masz naturalny. Moje gratulacje! Sporo wart taki duzy okaz.
> Czy jest idealnie przezroczysty bez zadnych skaz? Moze przedstawilbys
> gdzies na WWW jego fotografie?

No zobaczymy jesscze. Caly czas mam nadz ze to naturalny. W poniedzialek ide do szlifierza krakowskiego (Monica) i zobaczymy co powie :) Jesli natuarlny to nie omieszkam zrobic zdjecia i pokazac... Nie jest to kamiec idealnie czysty (ale skaz wiekszych nie ma). Dam znac na grupie jesli cos bede wiedzial konkretnie...

Thomas