Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 12:15:13 MET

Użytkownik "Kropeczka" <kropka_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:br6spj$f71$1_at_diplo.bci.pl...

> :)
>
> a wlasnie, co z tym Twoim aleksandrytem??:))
> Kropeczka:)

Moj idzie do specjalisty, ktory stwierdzi czy naturalny czy nie :) Bo sam to niestety az tak sie nie znam, w zasadzie to sie w ogole nie znam :)

Prosba do grupy jednoczesnie. Czy wiecie gdzie w Krakowie jest jakis spec gemolog (tak to sie pisze?), ktory w miare sprawnie i nie zdzierajac ze mnie kasy stwierdzi czy kamien jest naturalny czy sztuczny (mam jednego goscia namierzonego ale jescze pytam tak na wszelki wypadek)?

Thomas