Autor: Jakub Nowak (kubitus75_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 16:01:00 MET

Witam
Nazywam sie Jakub Nowak jestem asystentem na KUL-u w Lublinie i wlasnie szykuje prace doktorska ze skamienialych drzew. Publikacji na ten temat niezly stos. Glownie po angielsku. Sam tez opublikowalem kilka prac. Zajmuje sie mikroanaliza tych niezwyklych probek przy uzyciu mikrosond. Niestety nie posiadam ksiazek wymienionych przez Ciebie. Napisz cos o drzewach w twojej kolekcji ja tez mam kilkanascie bardzo ciekawych okazow. Pozdrawiam.
JN