Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 07:24:42 MET

Witam,
jutro jadę w góry kaczawskie na 4 dni w celu jak najbardziaj agatowym. Wszystko jest zaplanowane, mapy sa, agaty mam nadzieję też będą. Tylko schronisko w złotoryji troche "nawala" bo nie mogę się tam za nic w świecie
od tygodnia dodzwonić. Czy ktokolwiek wie coś na temat tego schroniska, ewentualnie innych tanich miejsc noclegowych w okolicy ? Tanich tzn. poniżej 20 złotych.

Pozdrawiam - Magda Ziemann & reszta tych co ze mną jadą.