Autor: Dagmara Lesiów (diagra_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 10:48:15 MET

"...nazywam sie Radoslaw Lisiecki i studiuje na pierwszym roku geologii na Uniewrsytecie we Wroclawiu!poszukuje opracowan, wykladow glownie z geologii dynamicznej i podstaw chronologii geologicznej i paleontologii???z gory dziekuje za wszelaka pomoc..."

Mam dla Ciebie dobre rady : jak Ci tak zależy na dobrych materiałach to wystarczy chodzić na wykłady i ćwiczenia- dobre notatki eliminują nawet potrzebę czytania książki . Ja wiem że na wykład z dynamicznej cięzko wstać na 8:00 ale nauka jest pełna poświęceń :) A tak serio to troche moich notatek ma Bartek J. - eee nie pamietam nazwiska - ale jest wyyyssoookkkii , ma dluzsze wlosy, okulary i rudawa brode- chyba powinienes sie zorientowac bo jest tez u Ciebie na roku. Pozdrawiam i zycze powodzenia Dagmara