Autor: Dagmara Lesiów (diagra_at_interia.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 17:18:44 MET

Witam
Nazywam się Dagmara Lesiów i jestem studentką 3 roku geologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Czy orientuje się ktoś czy istnieje ksiązka w języku polskim dotycząca zeolitów syntetycznych ? Pisze pracę licencjacką o zeolitach i o tych minerałach ale naturalnych znalazłam kilka pozycji a także dosyć stron internetowych w języku polskim i nie tylko. Natomiast co do zeolitów syntetycznych to mam problem. Na www znalazłam jedynie historię badań nad zeolitami syntetycznymi i jeden schemat powstawania. Mam jeszcze pytanie czy zeolity syntetyczne to to samo co permutyty ? Byłabym bardzo wdzięczna za wszelką pomoc. Pozdrawiam i dziękuję z góry D. Lesiow