Autor: Tomek (tomek.usunto_at_telkab.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 21:09:14 MET DST

> Gdyby dzialalo ftp Mineralow to moglbys to sam tam uploadowac, ale
> poniewaz ciagle jeszcze nie dziala (admin sie z naprawa nie spieszy... :(
> ), wiec podeslij mi na priva, a ja gdzies wrzuce i podesle tu link.

zdjęcia poszły na priva, jeżeli gdzieś się już znajdą i ktoś by się tym zainteresował to może podam małe info o próbkach. Wszystkie zdjęcia pochodzą z mikroskopu elektronowego (mikrosonda) jak już wcześniej pisałem a sama próbka to kreda jeziorna. w pliku RMfoto4.tif jest IMO jakieś nasionko (pyłek) ale to tylko takie nasze domysły, a w plikach RMfoto5.tif i RMfoto5a.tif jest właśnie ten podejrzany osobnik.
Jeżeli udało by się komuś rozpoznać coś z tych rzeczy to byłbym dzwięczny za info.

Dzięki i pozdrawiam
Tomek