Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Tue 23 Sep 2003 - 20:30:52 MET DST

> pociesze : do mnie nadal przychodza tego typu badziewia, ale i tak
> jest lepiej niz bylo przed kilkoma dniami - wtedy to nawet ponad 40
> zawitusowanych mejli na dobe mi przychodzilo na skrzynke :( pozdrawia

Tylko tyle? Szczesciarz z Ciebie. Do mnie wczoraj przyszlo 500 szt. i to pomimo istnienia pewnych regul filtrujacych (zanim zastosowalem te najlepsza...), bez nich na pewno bym mial jeszcze kilka razy wiecej, no ale nie pisalbym tego postu tylko po to zeby sie tym "pochwalic". Chcialbym mianowicie poinformowac jeszcze o tym, ze dla osob, ktore nie maja dostepu do shella, ani nie uzywaja programu pocztowego, w ktorym mozna kasowac poczte jeszcze przed jej sciagnieciem, tez istnieje rozwiazanie: program Mailwasher 1.32. Nie uzywalem, ale podobno mozna z jego uzyciem filtrowac wiadomosci przed odebraniem z serwera, automatycznie kasowac spam i wszelkie robactwo. Niektorzy jego uzytkownicy bez tego programiku nie wyobrazaja sobie zycia. Mozna go sciagnac np. stad:
http://www.freewarepro.com/info.php?categoryid=73&fileid=232

ak