Autor: mauro (und_at_op.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 19:15:17 MET DST

Witam drogich grupowiczow!
  Poszukuje tego wlasnie numeru niemieckiego czasopisma Lapis("extra Lapis nr.20 : Elba") . Mam nadzieje ze jest ktos w stanie posiadania wlasnie tej gazetki... Moze przynajmniej ktos wie gdzie moze ona byc (moze przykladowo w jakiejs bibliotece ) . Oczywiscie licze sie z tym , ze za pewne jesli ktos nawet posiada to nie bedzie mi w stanie odsprzedac - ale prosilbym przynajmniej o zkserowanie... Zaplace za koszty ksera i przesylki   To jest dla mnie dosc wazne - z gory dziekuje za pomoc.

                              pozdrawia mauro.