Autor: Katarzyna S?k (addar_at_megapolis.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 11:58:20 MET DST

On Wed, 27 Aug 2003 22:37:42 +0200 (MET DST)  "GR 166" <gr166_at_interia.pl> wrote:
> Witam...
> w czwartek egzamin na wydzial geologii na UW...
> trzymajcie za mnie kciuki zeby mi poszedl
> i od pazdziernika mogl studiowac to co kocham:)
> hehe
>
> pozdrowka
> Grzegorz
>
> ps. we wrzesniu postaram sie uruchomic od nowa moja
stronke i wrzucic pare
> nowych fotek mineralow:)

Witaj Grzegorzu!
Nie masz pojęcia jak ja Ci zazdroszczę.Kiedyś miałam niekłamaną przyjemność studiowania geologii na UW od 1997 do 1999. Niestety z przyczyn,nad którymi nie będę się rozwodzić,musiałam przerwać studia i już nie udało mi się na nie powrócić.To były najwspanialsze dwa lata mojego życia.Geologia(a w szczególności mineralogia)pozostanie moją wielką niespełnioną miłością.Życzę Ci Grzesiu,żebyś nie musiał nigdy stanąć przed takim wyborem jak ja.Niech Ci się wiedzie.
Kaśka