Autor: Maciej Rozmus (maciejrozmus_at_poczta.onet.pl.REMOVE)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 08:17:20 MET DST

Witam!

 Wybieram się na tygodniowy urlop na początku września, a jaki może być lepszy sposób na relaks jak stukanie młotkiem po różnych podejrzanych miejscach :) Jeżeli ktoś ma podobne plany w tym terminie chetnie się umówię na wspólny wyjazd.

 Mam zamiar jechać w szeroko pojęte okolice Jeleniej Góry (od Gór Izerskich aż po Góry Kaczawskie) ale jeśli ktoś ma inne ciekawe pomysły mogę się dostosować.

  Pozdrawiam

 Maciej Rozmus