Autor: Mariusz Daraż (andar_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 14:39:32 MET DST

> poszukuje polskiego autorytetu w dziedzinie gemmologii / mineralogii -
> znanego wykladowce, dyrektora muzeum, czy nawet bardziej autora ksiazek o
> kamieniach szlachetnych. Czy ktos moze mi pomoc i podeslac adres e-mail lub
> inny kontakt?

Witam!
Ja proponuję dr inz. Lucynę Natkaniec-Nowak z AGH, mail: natkan_at_uci.agh.edu. pl. oraz prof. zw. dr hab. Wieslawa Heflika, telefon sluzbowy: (0-12)617 23-91. Osoby te sa autorami kilku ksiazek traktujacych o gemmologii (wedlug mnie bardzo dobrych ksiazek)

Jesli potrzebujesz wiecej danych to na stronie http://regent2.uci.agh.edu. pl/skos/ znajdziesz ksiazke adresowa pracownikow AGH. Z godnych polecenia wymienic mozna prof. zw. dr hab. Andrzeja Maneckiego kierownika Zakladu Mineralogi, Petrografii i Geochemii
Mariusz Daraz