Autor: semafor_at_op.pl
Data: Sun 17 Aug 2003 - 23:28:09 MET DST

Zdarzało mi się już niekiedy śledzić dyskusję na liście poprzez archiwum – głos zabieram jednak po raz pierwszy, a więc wypadałoby się przedstawić... Mam 20 lat, jestem studentem geologii na Uniwersytecie Wrocławskim – w październiku zaczynam trzeci rok studiów w moim rodzinnym mieście. Minerały zbieram od ponad 10 lat. Nie gardzę też skamieniałym „robactwem”. W czynne zbieractwo bawię się od 1995 roku, z około dwuletnią przerwą przed maturą – wtedy jeszcze nie byłem przekonany jaką drogą chcę w życiu kroczyć... Obecnie, dzięki wybranemu w zgodzie z własnym sumieniem kierunkowi studiów, przeżywam prawdziwy renesans działalności terenowej. Właśnie kończę od dawna planowany przegląd swych zbiorów – wokół mojego łóżka piętrzy się więc prawdziwa hałda okazów zdobytych w tym roku podczas wszelakich praktyk terenowych i innych – bardziej spontanicznych wypadów, jak również próbek pozyskanych wiele lat wcześniej. Mogę zatem rzec, że w chwili obecnej dosłownie śpię na kami eniach – jest to zresztą tylko ciekawsza część zbiorów – większość znajduje się w piwnicy lub w ogrodzie. Nie jest to może kolekcja muzealna, niemniej parę zdobytych przeze mnie na terenie naszego kraju okazów można bez wahania określić mianem nieprzeciętnych. (A to się pochwaliłem...) Na koniec pozostaje mi wyrazić nadzieję, że dzięki wymianie informacji na forum będę mógł w przyszłości uzupełnić swą wiedzę i powiększyć zbiory, ewentualnie zaś swym skromnym doświadczeniem służyć innym użytkownikom listy... No to tyle...sorry że nieco poprzynudzałem... Pozdry. Michał