Autor: jajoorek (jajoorek_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 23:47:36 MET DST

karndum <karndum_at_hotmail.com> wrote...
> moze latwiej byloby wyslac komus z nas te slowa ktore sa kluczowe a
> ktorych nie jestes w stanie fachowo przetlumaczyc a nie szukac
> ksiazek czy stron

 Wlaśnie na coś takiego natrafiłem. Jeśli moglbys pomoc, bylbym bardzo wdzieczny:
W tekscie jest mowa o "certyfikatach diamentów". Powinny sie na nich znalezc wszelkie informacje dot. sztucznej zmiany barwy etc. Znasz moze wlasciwy termin w miejsce "certyfikatu diamentow"? Z gory dziekuje,
Jurek