Autor: jajoorek (jajoorek_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 00:30:32 MET DST

Witajcie,
Problem, z ktorym zwracam sie do Was nie jest bezposrednio zwiazany z tematem grupy (przepraszam) , mam jeddnak nadzieje, ze znajdzie sie ty dobra dusza, ktora moglaby pomoc mi w jego rozwiazaniu :). Przymierzam sie do przetlumaczenia koledze ksiazki o obrobce diamentow, ale poniewaz temat jest mi dosc obcy nie znam fachowego polskiego slownictwa i uzywanych terminow. Moze ktos z Was zna linki do stron internetowych, gdzie mozna zapoznac sie z tematem? Bylbym BARDZO zobowiazany :). Szperajac w internecie natrafilem na garstke pozycji ksiazkowych, ale nie ma ich w ksiegarniach, a zamawianie wydluzyloby termin wykonania pracy :( Licze bardzo na Wasza pomoc. Pozdrawiam'
jajoorek