Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 11:31:23 MET DST

> czyli zalozylem ze "mozna" tu szukac mineralow. PO wejsciu do
> wyrobiska czekal mnie niesamowity widok - kopalnia byla ponad 0,5 km
> dluga i szeroka, znajdowala sie na zboczu. Nie mialem czasu jednak na
> podziwianie - zaczalem poszukiwania. Hematytu bylo pelno - zabralem
> tylko te najladniejsze - gdzie mozna bylo zobaczyc jakas krystalizacje
> (niestety tylko w formie cieniutkich i kruchych plyteczek). Bloki
> chematytowe bylu czasem do 0,5 m wielkosci. Niestety bylem troche
> ograniczony ciezarem ktory moge zabrac. Znalazlem jeszcze bialy
> [...]

Niezle. Jak te wszystkie opisy polaczysz i je troche wygladzisz i ukrasisz fotografiami to bedzie ladny opis Twojej wyprawy na stronie Mineralow.
Czy ta druga kopalnia byla jakis 1 km od glownej asfaltowej drogi biegnacej z Rio Marina na polnoc? A przy samej asfaltowej drodze po zejsciu z tej wyzej polozonej duzej kopalni tez byla mniejsza odkrywka i jakies resztki koparki (a po drugiej stronie asfaltowej drogi budynki pokopalniane), a na poludniu widoczne budynki miasta? Jesli tak, to chyba wiem, o ktorym miejscu mowisz.

ak

PS. Ciagle wiersze postow masz za dlugie.