Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 21:58:04 MET DST

Użytkownik "K. Maciejak" <info_at_goldcentrum.pl> napisał w wiadomości news:006301c355f0$332e7320$1d030a0a_at_cokolwiek...

> [...]

Witam Krzysztofie.
Niestety, nie mam egzemplarza wspomnianej książki na własność i nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie.Miałem jedynie okazję dość pobieżnie ją przejrzeć, dzięki uprzejmości dwojga przewodników z tzw. Nieczynnej kopalni uranu w Kletnie, podczas ostatniego tam pobytu. Z pewnością książka zawiera sporo informacji o realiach pracy (służby) w górnictwie węgla i uranu lat pięćdziesiątych.

                                                              Andrzej.