Autor: terajewicz_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Jul 2003 - 16:23:38 MET DST

Zaczęło się w wakacje 1997 roku, po skończonej klasie III liceum. Dyrektor naszej szkoły, geograf, ze swoim znajomym, geologiem zresztą, urządzili nam najpierw kółko geologiczne a następnie obóz. W tym roku odbył się hucznie obóz siódmy. Jeździmy sobie po Dolnym Śląsku co roku, po Sudetach, a raz nawet zawiało część naszej ekipy (niestety beze mnie) na Islandię. Tam to dopiero geologia się dzieje na oczach! No i tak sobie jeździmy i zwozimy tony kamieni, tudzież łazimy po górach i zwiedzamy zabytki ;-) Szykujemy kolejny obóz geologiczny na Islandii (tym razem już nie przepuszczę okazji). Oczywiście na przyszłe wakacje. We wrześniu zaczynamy szukać sponsorów (w 1999 się udało, sponsorzy dopisali). Jakby ktoś coś ten tego, to niech mi tu zaraz tego ten. Da znać, czyli że.
A dla ciekawych - zapraszam na moją stronkę, gdzie między innymi jest galeryjak zdjęć z poprzednich obozów. Jak będę miał zdjęcia z tegorocznego, to pewnie w końcu wydzielę osobną stronę na ten cel. Po wyprawie na Islandie przyda się więcej miejsca ;-) Zapraszam! Oto adres: www.terajewicz.republika.pl
Przy okazji informacja dla tych, którzy by chcieli cośkolwiek ode mnie: wyjeżdżam fotografować zamki gotyckie - wracam 7. sierpnia.