Autor: Przemek Jermaczek (przemjerm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jun 2003 - 02:40:20 MET DST

Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <mgr_sianko_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bdhbmu$9gd$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> (ciach)

> Np. jakich?
>
> Tarantoga

np kryształy górskie w kopalni "Stanisław", jeśli kwarc kogoś jeszcze rajcuje ;).
W Izerach byłem dużo razy, ale wtedy jeszcze kamienie mnie nie kręciły same w sobie ;)

Tymbardziej polecam Orle, fajna baza wypadowa, wszędzie blisko (no, prawie), a rowerkiem to już prawie rzut kamieniem np. do Stanisława. Dodatkowo można sobie połazić po Czeskich Izerach (chyba przejście graniczne już koło Orla otworzyli, a nawet jeśli nie to i tak wszyscy chodzą). Z Czech pamiętam Bukovec - stożek wulkaniczny, chyba rezerwat ścisły. Znowu niestety wychodzi mój brak "starzu" i doświadczenia, ale coś ciekawego tam jest na pewno ;) - porównując do naszych np. stożków w Kaczawskich.

Dla zwolenników bardziej spartańskich warunków -> Chatka Górzystów na Hali Izerskiej - krajobrazy niemalże skandynawskie.

no i mapkę jakąś wygrzebałem, chyba ze strony Orla: www.evelyn.prv.pl/mp1.gif (85 kb)

pzdr
P.