Autor: Przemek Jermaczek (przemjerm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 20:55:29 MET DST

Użytkownik "Arek" <sopelek_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:bco0ug$4md$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Czy ten kamieniołom w Jegłowej jest jeszcze czynny? Jak jest z możliwością
> wejścia na jego teren?

No cóż - jak ja byłem to nikogo nie było, ale w autobusie jak tam jechałem mi powiedzieli że "niby czynny panie, ale sie ludzie chodzi kąpać" (w zalanym wyrobisku). Tzn. konkretnie mówiąc: gdzieś daleko jeździ jakiś spychacz, ale nic poza tym, kierowca nas widział i nic sobie z tego nie robił, w zalanej odkrywce dużo ludzi się kąpie. Aczkolwiek stoją tabliczki "teren prywatny wstęp surowo wzbroniony" i "przebywanie grozi śmiercią". pzdr