Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_termisoc.org)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 17:38:50 MET DST

On 16 Jun 2003 at 17:17, Przemek Jermaczek wrote:

> witam po raz kolejny;
> a może na grupie jest ktoś, kto studiuje geologie? Bo się wybieram, do
> Poznania, i chętnie bym jakieś kontakty nawiązał...
> I czy istnieje inna polska grupa związana z geologią/skałami/minerłami? Bo
> szukałem i nie mam.. może news.tpi.pl nie obsługuje...

Nie istnieje - nie ma takiego zapotrzebowania, nawet tutaj tylko okresowo sa jakies dluzsze dyskusje. Tzn. istnieje lista dyskusyjna mineraly_at_man.lodz.pl, ale obecnie jest ona sprzezona z grupa pl.rec.mineraly, wiec praktycznie to to samo, zreszta zobacz: http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ .

Istnieje natomiast oddzielna lista o meteorytach (choc i na Mineralach o meteorytach tez dyskutowac mozna).
Byla tez kiedys lista o geomorfologii, moze jeszcze istnieje, ale chyba nic ciekawego tam sie nie dzieje.

ak