Autor: Tomasz Krasuski (tomek_at_atra.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 15:38:42 MET DST

Witam ponownie

ostatnio poczytalem kilka madrych ksiazek i chcialem sprawdzic nabyta wiedze w praktyce, jednak chyba czegos nie zrozumialem. Chodzi mi o rozpoznawanie mineralow po ich budowie, w jaki sposob mam na podstawie obserwacji stwierdzic czy dany mineral jest jednoskosny, czy jest regularny, ile ma plaszczyzn, ile osi. Na modelach nie mam problemu ale nie udalo mi sie jeszcze znalesc idealnego wyksztalcenia krysztalu. Czy ktos moze polecic mi jakies zrodlo w ktorym bedzie przedstawione jak rozpoznawac budowe a nie tylko opisy typów budowy ???

Pozdrawiam
Tomek