Autor: Biota (biota_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 13:32:32 MET DST

"Grzegorz Nikiel" <gnikiel_at_polbox.com> wrote in message news:bc4eiu$ac6$1_at_inews.gazeta.pl...

> Czy ten krzemień w środku wskazuje jakąś fakturke np różnokolorowe
okręgi -
> może jest to jakaś forma oolitów?

"Krzemień" (przynajmniej dla mnie jest to krzemień) w środku kuli nie jest jednorodny nakrapiany jest "wapiennymi ziarenekami" zresztą nie wiem jak najtrafniej to określic...natomiast wyłączjąc wapienną skorupkę kuli w środku nie wykazuje ona żadnych innych centrycznych warstw. Niedługo pojawi się tu zdjęcie pękniętej kuli.
Pozdrawiam,
Biota