Autor: Kornik (nool_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 10:08:32 MET DST

Witam.
Od jakiegoś czasu czytam posty z tej grupy i jako początkujący mam pytanie: znalazłem pewien minerał kolor złoty występuje w formie kryształków jak piryt na powierzchni lub jako żyłka ( od milimetra do centymetra grubości). Mam też parę sztuk gdzie znajduje się wewnątrz form kulistych ( lub podłużnych o przekroju owalnym) jako jądro z bardzo drobnych i zbitych ziarenek. Pięknie błyszczących w słońcu. Wiele chodzę po necie, ale nie znalazłem zdjęcia tego minerału. Pozdrawiam Kornik.

nool_at_wp.pl
GG: 1542540