Autor: Biota (biota_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 21:11:05 MET DST

> Zapraszam do obglądnięcia i postawienia "wyroku"
> Moja teoria buł krzemianowych upadła :) - essi - magda
> link : http://www.2a.pl/~tytus/essi/kule.htm

Jeszcze raz dziękuje i czekam niecierpliwie,może ktoś rozszyfruje jak powstały? Znalazłam je w górach na drodze pokrytej tłuczniem wapiennym. Wcześniej mijając wioskę widziałam cały rząd tych kul ( były jednakowej wielkości , większe niż ta największa na zdjęciu ) ułożonych na betonowym ogrodzeniu, jedna obok drugiej w charakterze ozdoby jak sądze Biota