Autor: Maelen de Witch (maelenka_at_o2.pl)
Data: Sat 31 May 2003 - 11:31:58 MET DST

Postanowilam sie dopisac.
Nie znam się na mineralach i mam nadzieje ze czegos dowiem sie od specjalistow przebywajacych na grupie.
Mam na wstepie jedno pytanko. Wybieram sie na Slowacje, przy okazji chcialabym rozejzec sie za ciekawymi mineralami. Gdzie moge znalezc w miare ciekawe zloza? Co polecilibyscie mi odwiedzic?

Pozdrawiam

Mae

ps. Mam nadzieje ze nie zostane zrownana z blotem za sam nick. Widzialam tu juz rozne rodzaje uprzedzen i zwiazanej z tym dyskryminacji :/