Autor: K. Maciejak (info_at_goldcentrum.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 17:20:22 MET DST

> Hej!
> Pierwszy raz na liscie, witam wszystkich.
> Wlasnie wrocilem wczoraj z Rozanej k. Nowego Kosciola.
> Agaty sliczne, udalo nam sie w Piekielku znalezc nawet kilka ciekawych.
> Samo piekielko znalezlismy po pewnych poszukiwaniach, bo wczesniej
> wiedzialem tylko o zlozach obok szosy. Te doly i dolki robia wrazenie,
> trzeba duzo samozaparcia by cos takiego wygrzebac. My wydzwigalismy 30
> kilo skaly. Jak bede mial fotki to podesle.
> Mam pytanie: Jak formuja sie zloza agatow, tzn. wiem ze wulkanicznie
> [...]

Witaj,
wpadnij sobie m.in. na nasze linki;
http://www.goldcentrum.pl/rocks%20and%20minerals/rozana.php3

lub

www.kaczawskie.prv.pl

Tam cos znajdziesz. Ale radze czytnij to szybko. Bo podobno od 19 maja beda wydawane przez tamtejszy Urzad Gminy platne karty mineralogiczne poprzedzone egazminem znajomosci podstaw mineralogii oraz geologii ogólnej. A kwaterki do spania polecam u Zielinskich w pobliskim Krzeniowie. Ze slonecznej Zlotoryi
Krzysiek