Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 21:14:19 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pietras" <kp.chaos_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:3eb536a3a8c75_at_wp.pl...

> Interesuja mnie zarowno mineraly jak i skamienialosci oraz
> wszystko co jest zwiazane z jaskiniami (rowniez sztolnie).
> Dzialam na obszarze calej Polski, a szczegolnie na terenie
> Wyzyny Krakowsko-Czestochowskiej

Witam!
Przypomniało mi się jak wiele już lat temu wstecz, właziłem (wraz z kolegą) do Szczeliny Pietrowej na zboczu Mirowskiej Góry. Schodziliśmy bez jakiegokolwiek sprzętu (ni umiejętności wykorzystania takowego) - zapierając się tylko o ściany. Bardzo byłem zadowolony z panującego tam mroku. Kolega nie mógł zobaczyć jak bardzo trzęsły mi się ze strachu nogi, a i swoje drgawki też zapewne zdołał ukryć :-)

                                                    Andrzej.