Autor: Ireneusz Balicki (irbal1_at_inetia.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 22:47:09 MET DST

Powróciłem do subskrypcji listy minerały. Korzystanie z listy za pomocą serwera news okazało się zbyt kłopotliwe i mogłem jedynie czytać grupę. Krótko ponownie przedstawię się.
Zbieram minerały z okolic:
-Sławnowice
-Niwa-Suszyna k/Kłodzka
-Czeskie Jesenniki i G. Sowie
-Nw. Kościół k /Świeżawy -obecnie tylko w tamtejszych
melafirach.
Sam tnę i poleruję minerały na samodzielnie wykonanych maszynkach.
Pozdrawiam Andrzeja Pełkę, szkic z Zalesi przydał się przy okazji wypadu w okolice Żulovej .
Jeszcze ad. listu "Jestem nowy" z 28.04. W niedzielę 4 maja jadę na agaty do Nw. Kościoła. Po 11 rano będę w Legnicy do 13.
Więc chętnie spotkam się z Wiesławem Jaskiewiczem. Szczegóły to już chyba na priv. irbal1_at_inetia.pl Pozdrawiam
Irek.