Autor: Wojciech Pawlak (wpawlak_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 11:53:17 MET DST

> Użytkownik "esseirion" <essi_at_go2.pl> napisał w wiadomości

Temat chyba nie jest jednak zamkniety. Esseirion zlamala regulamin listy (punkt o atakach personalnych, prowokowaniach, celowym obrazaniu). Dodatkowo Esseirion zlamala prawo wlamujac sie na cudza skrzynke pocztowa. A nawet jesli nie ma na to dobrego paragrafu w kodeksie, to postapila wbrew dobrym obyczajom, wychowaniu i kulturze. W zwiazku z tym proponuje ukarac Esseirion czasowym usunieciem z listy. Nie ma sensu blokowac dostepu na stale - nowe konto na darmowym serwerze mozna zalozyc w 3 min. Zastrzegam, ze nie zalezy mi na pozbywaniu sie Esseirion z listy, tylko na publicznym napietnowaniu takiego zachowania.

Rozumiem, ze opinia pojedynczego uzytkownika nie jest dla list-ownera wiazaca i dlatego prosze potraktowac moj post jak pytanie w referendum. :-)

Pozdrawiam.
I zycze wiecej opanowania w dyskusjach.

__

	Wojciech Pawlak