Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 17:57:29 MET DST

TO raz jeszcze ja, jakos mnie wzielo na tematy zaległe :) mam do was wszystkich pytanie o żarno - pozostaje w temacie bo to w koncu tez kamień :)
Czy wszystkie żarna są płaskie???
Swojego czasu wyłowiłam (tak tak wyłowiłam) w zatoce gdanskiej kamień, który wtedy wydał mi się fragmentem żarna. Oczywiscie przetransportowany zostal do domu :)
Ale teraz cos mnie tkneło ze to moze byc cos innego ! Mój kamien ma na srodku dziure jak byc powinno, ale nie jest równy, tylko skosny od srodka na boki (mozecie to sobie wyobrazic????) No i ma rowki rozchodzace sie od dziuy na zewnatrz. Sa glebokie na okolo 1,5 cm. A więc czy to moze byc zarno?
W necie szukalam ale byly tylko plaskie kaminie

Pozdrawiam - esse