Autor: Madziarka (madziarka_m_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 08:11:00 MET DST

Użytkownik "esseirion" <essi_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:b6mvp3$8s1$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Uwaga do wszystkich zainteresowanych Panią Magda :)
> Zapraszam na stronę http://www.magdalena.friko.pl
> Polecam dział co lubię oraz o mnie :)
> Warto także wpisać w googlach mail P. Magdy a potem kliknąć
> zakładkę grupy dyskusyjne.
> I już można spokojnie odetchnąć i się niczym i nikim nie przejmować:)

Dziekuje za reklame:]
Sama bym na to nie wpadla:)

> Normalnie nie bioręudziału w takich rzeczach, ale nie lubię moixch
> przemądrzałych imienniczek :)

Uwazasz mnie za przemadrzala tylko dlatego, ze wytlumaczylam Panu Michalowi, ze to z czego on sie wysmiewa i uwaza zabobonem, inni nazywaja tradycja??? Napewno nie jeden/jedna z Was wierzy w cos z czego inni mogli by sie posmiac, tyle tylko, ze nie przyznacie sie do tego, wlasnie z obawy przed wysmianiem.

--
Pozdrawiam Magda  GG 3115032
Moja nowa fotke znajdziecie ponizej.