Autor: Dominik (jardomin_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 11:42:58 MET

Dzien dobry
Przywitam sie gdyz jestem pierwszy raz na tej grupie Tak sie sklada, ze musze poprosic o pomoc.

Prosze zajrzec na ponizsza strone
http://strony.wp.pl/wp/w-s-p-i-n/s8.htm
Prosze obejzec tez opcje z wysoka rozdzielczoscia, na serwerze sa i inne zdjecia.

Zamierzam to wsadzic do akwarium i to bedzie eksperyment bo nie wiem co to jest, ale juz testuje kontakt z woda. Kanien jest twarty rozbic go jest bardzo ciezko, ale eroduje i odpada, jak sie po tym wspinamy to odchodzi calymi platami. W niejscu rozpadu sa widoczne rdzawe punkty czasami fioletowe. Po namoczeniu jest czarna i bardzo ladnie wyglada w wodzie. Jest to pobliski kamieniolom nieeksploatowany, wydaje mi sie ze podobne jest uzywane jako podklad pod drogi.

Prosze o pomoc w identyfikacji skaly

Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam
Domin