Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 14:38:06 MET

> Poszukuje info na temat wszystkich kamieniolomow li tez wiekszych
odsloniec
> wystepujacych w rejonie Zlotego Stoku. Pamietam ze na pewno jeden wiekszy
byl w
> rejonie samej ulicy staszica w Zlotym Stoku, ale ewentualne okolice
zlotego sa
> dla mnie zagadka...
> Jak ktos cos wie dajcie znac.

no jak zloty stok to na haldy,
dokladnie nie pamietam gdzie one sa;)
bylem tam z 4 lata temu,
cos mi sie przypomina ze byly one w dolinie gdzie szedl czarny szlak na poludniowy-zachod od zlotego stoku, spore te haldy wiec bez problemu znajdziesz
a na nich tez cos ciakwego napewno sie znajdzie, jakies arsenopiryty napewno, lellingit, i jakies tam skalki:)

pozdrowka
grzegorz b