Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 12:33:57 MET

> Proszę jeszcze zajrzeć do archiwum grupy. O ile dobrze sobie
> przypominam, około dwóch miesięcy temu w jednym z listów
> na temat liczników GM, Andrzej Kasperowicz zawarł adresy
> sklepów z tym sprzętem na Białorusi (Mińsk?).

Zgadza sie, tylko ze bylo to w okolicach sierpnia 2002, a nie 2 m-ce temu (jak ten czas leci... :)).
Prosze zajrzec do archiwum:
http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/wyszukiwarka/ http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/archiwum1/

Jesli ktos odwiedzi te sklepy lub sie z nimi skontaktuje korespondencyjnie prosze o tym dac znac na liste.

ak