Autor: GR 166 (gr166_at_interia.pl)
Data: Wed 12 Mar 2003 - 14:08:51 MET

wiec daje jakis temat, bede pierwszy:)
 co powiecie aby pogawedzic o ciekawych stanowiskach w Polsce jakies namiary ew., a moze o wyjatkowych znaleziskach (polskich, nasze moze nie jest wyjatkowo piekne jak okazy z odleglych stron swiata, ale za to jest nasze, rodzime:).
no zobaczymy czy cos sie ruszy po tym poscie

wiosna juz sie zbliza, ludzie rusza w teren albo zaczna planowac wyjazdy, to moze troche ozywi sie nasza grupa mi pozostaje tylko pogadac o mineralach, bo o wyjezdzie nie mam co teraz myslec...matura:(, a potem to zobaczymy...

pozdrowka
Grzegorz B