Autor: Karol Pilorz (PILORZ_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 14:31:58 MET

Hej,

Dnia 26 Feb 03 o 10:50, art wystukal:

> Chetnie teraz skorzystam z pomocy kolegi Andrzeja. Gdybys mogl mi uzyczyc
> jakis okruch goracej skaly byl bym bardzo wdzieczny, bo na razie slucham
> promieniowania tla :-)

Zrodlem promieniowania moze być zegarek ze swiecacymi wskazowkami, ale tylko dosyc wiekowy. Mam taki, bramka w Swierku sie wlaczyla, jak zblizylem cyferblat do licznika. Jako aktywator uzywany byl tam izotop toru, beta promieniotworczy.

Milego dnia,
Karol

     |                     dr Karol Pilorz                          |
     | Zaklad Fizyki Chemicznej ( Chemical Physics Dept.)           |
     | Wydzial Chemii UMCS  ( Faculty of Chemistry. MCS University) |
     |    pl. M.Curie-Sklodowskiej 3, 20-031 Lublin, POLAND,        |
     |        fax: (48-81) 5333348, 5333669; tel. 5375614           |