Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 15:33:25 MET

Mam całkiem sporą "kolekcję" skrzemienielin, co prawda bez gąbek, natomiast dużo igieł jeżowców, nieco muszli. Lokalizacja zdecydowanie odmienna - północno zachodnia część Pasma Przedborsko - Małogoskiego i okolice (generalnie pogranicze woj. łódzkiego i świętokrzyskiego). Służę uprzejmie całą swoją (marną) wiedzą na ten temat, ewentualnie zdjęcia. Coby nie zaśmiecać listy - możliwy kontakt na priva. Pzdr,
Artur
PS
Marne próbki zdjęć na
http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/Ftp/UpLoad/FOTOGRAFIE/Artur.Dybowski/wojc _okol